Sözleşmemde 'gizlilik' var, dava açsam içeriği açıklayabilir miyim?

Anonim 23 May 2026 Kocaeli 30 izlenme
Sözleşme Hukuku
İmzaladığım iş sözleşmemde 'gizlilik' maddesi var, içeriği kimseye söylemeyeceğim diye. Şimdi dava açacağım haksızlık için, mahkemede sözleşmeyi sunmak zorundayım. Bu gizlilik ihlali sayılır mı, dava sürecinde gizlilik bozulur mu sayılır? Tazminat ödemem gerekir mi karşı tarafa?

0 Cevap

Henüz cevap yok

Bu soru henüz cevaplanmamış.

Cevap vermek için giriş yapın.

Giriş Yap veya Avukat Olarak Kayıt Ol