Sözleşmemde 'gizlilik' var, dava açsam içeriği açıklayabilir miyim?
İmzaladığım iş sözleşmemde 'gizlilik' maddesi var, içeriği kimseye söylemeyeceğim diye. Şimdi dava açacağım haksızlık için, mahkemede sözleşmeyi sunmak zorundayım. Bu gizlilik ihlali sayılır mı, dava sürecinde gizlilik bozulur mu sayılır? Tazminat ödemem gerekir mi karşı tarafa?
0 Cevap
Henüz cevap yok
Bu soru henüz cevaplanmamış.