Sözleşmeyi imzalattım ama karşı taraf imzasını ben olmadan attı sonradan
Sözleşmeyi imzaladım, sıra karşı tarafa geldi. O 'sonra imzalayacağım' diye götürdü, imzalı kopyasını gönderdi ama imza tarihi 1 ay sonra. Bu sözleşme geçerli mi, imza günü farklı olsa da bağlayıcı mı? Karşı tarafı dava edebilir miyim eski tarihli imzasıyla?
0 Cevap
Henüz cevap yok
Bu soru henüz cevaplanmamış.