Trafik kazasında ben sürücü idim, eşim öldü, ben sorumlu sayılır mıyım?
Ben sürerken kaza oldu, eşim yanımdaydı vefat etti. Polis 'sen kusurluydun' dedi. Eşimin ailesi bana dava açmak istiyor. Aile içi olduğu için durum farklı mı, sigortam ödüyor mu eş için?
0 Cevap
Henüz cevap yok
Bu soru henüz cevaplanmamış.