Vergi denetiminden sonra bana 'yararlı pişmanlık' diye duydum, nedir?

Anonim 13 May 2026 Antalya 249 izlenme
Vergi İncelemesi
Vergi denetiminden 'yararlı pişmanlık' diye bir uygulama olduğunu duydum, ödediğim için indirim alıyormuşum. Bu nasıl çalışır, ne kadar indirim olur? Şartlar nelerdir, ne kadar süre içinde başvurmalıyım?

0 Cevap

Henüz cevap yok

Bu soru henüz cevaplanmamış.

Cevap vermek için giriş yapın.

Giriş Yap veya Avukat Olarak Kayıt Ol