Vergi denetiminden sonra bana 'yararlı pişmanlık' diye duydum, nedir?
Vergi denetiminden 'yararlı pişmanlık' diye bir uygulama olduğunu duydum, ödediğim için indirim alıyormuşum. Bu nasıl çalışır, ne kadar indirim olur? Şartlar nelerdir, ne kadar süre içinde başvurmalıyım?
0 Cevap
Henüz cevap yok
Bu soru henüz cevaplanmamış.