Yabancıyım, iş yerinde aşağılayıcı davranıyorlar, ayrımcılık tazminatı var mı?
Pakistanlı'yım, 2 yıldır şirkette çalışıyorum. Diğer çalışanlar sürekli aşağılayıcı sözler kullanıyor, 'yabancı bilmiyorsun' diyor. Patron buna ses çıkartmıyor. Bu ırksal ayrımcılık değil mi, dava açabilir miyim? Türk vatandaşı olarak korunma haklarım eşit mi? Hangi mahkemeye giderim?
0 Cevap
Henüz cevap yok
Bu soru henüz cevaplanmamış.