Yabancıyım, iş yerinde aşağılayıcı davranıyorlar, ayrımcılık tazminatı var mı?

Anonim 03 Şub 2026 290 izlenme
Yabancı İşçi Hukuku
Pakistanlı'yım, 2 yıldır şirkette çalışıyorum. Diğer çalışanlar sürekli aşağılayıcı sözler kullanıyor, 'yabancı bilmiyorsun' diyor. Patron buna ses çıkartmıyor. Bu ırksal ayrımcılık değil mi, dava açabilir miyim? Türk vatandaşı olarak korunma haklarım eşit mi? Hangi mahkemeye giderim?

0 Cevap

Henüz cevap yok

Bu soru henüz cevaplanmamış.

Cevap vermek için giriş yapın.

Giriş Yap veya Avukat Olarak Kayıt Ol