Yaş yüzünden işe almıyorlar 50 üstüsün diye, bu yasal mı?

Anonim 30 Mar 2026 Kocaeli 305 izlenme
İş Ayrımcılığı
50 yaşımdayım, başvurduğum işlerde 'yaş üst sınırımız var' diye reddediliyorum. İlanda yazmıyordu ama mülakatta açık söylediler. Bu yaş ayrımcılığı değil mi, dava açabilir miyim? Tazminat alabilir miyim, hangi mahkemeye giderim? E-mail yazışmaları kanıt olur mu süreçte?

0 Cevap

Henüz cevap yok

Bu soru henüz cevaplanmamış.

Cevap vermek için giriş yapın.

Giriş Yap veya Avukat Olarak Kayıt Ol