Yaş yüzünden işe almıyorlar 50 üstüsün diye, bu yasal mı?
50 yaşımdayım, başvurduğum işlerde 'yaş üst sınırımız var' diye reddediliyorum. İlanda yazmıyordu ama mülakatta açık söylediler. Bu yaş ayrımcılığı değil mi, dava açabilir miyim? Tazminat alabilir miyim, hangi mahkemeye giderim? E-mail yazışmaları kanıt olur mu süreçte?
0 Cevap
Henüz cevap yok
Bu soru henüz cevaplanmamış.