Yaşımdan dolayı şirkette dışlanıyorum, terfi vermiyorlar, ayrımcılık mı?
55 yaşındayım, şirkette yaşımdan dolayı dışlanıyorum. Yeni gelen gençlere terfi veriyorlar, beni eski projelerde tutuyorlar, toplantılara çağırmıyorlar. Bu yaş ayrımcılığı veya mobbing değil mi? Şikayet etsem ne yaparlar, hangi kanıtları sunmalıyım? Tazminat alabilir miyim çekildiğim için?
0 Cevap
Henüz cevap yok
Bu soru henüz cevaplanmamış.