Yaşımdan dolayı şirkette dışlanıyorum, terfi vermiyorlar, ayrımcılık mı?

Anonim 23 May 2026 Kocaeli 142 izlenme
Mobbing Davaları
55 yaşındayım, şirkette yaşımdan dolayı dışlanıyorum. Yeni gelen gençlere terfi veriyorlar, beni eski projelerde tutuyorlar, toplantılara çağırmıyorlar. Bu yaş ayrımcılığı veya mobbing değil mi? Şikayet etsem ne yaparlar, hangi kanıtları sunmalıyım? Tazminat alabilir miyim çekildiğim için?

0 Cevap

Henüz cevap yok

Bu soru henüz cevaplanmamış.

Cevap vermek için giriş yapın.

Giriş Yap veya Avukat Olarak Kayıt Ol