Yıllık izinleri toplu kullandırabilir miyim, kanun ne diyor?

Anonim 29 Nis 2026 Ankara 144 izlenme
İşveren Danışmanlığı
Şirketimde yoğunluk dönemi var, çalışanlar yıllık izinlerini birikmiş halde kullanmak istiyor. Bunu birkaç gün biriktirip yığarak verebilir miyim, yasal sınırı var mı? Kullanmayan çalışanın izni paraya çevrilebilir mi çıkışta? Ödemediğim olursa ne tür yaptırım var?

0 Cevap

Henüz cevap yok

Bu soru henüz cevaplanmamış.

Cevap vermek için giriş yapın.

Giriş Yap veya Avukat Olarak Kayıt Ol