Yıllık izinleri toplu kullandırabilir miyim, kanun ne diyor?
Şirketimde yoğunluk dönemi var, çalışanlar yıllık izinlerini birikmiş halde kullanmak istiyor. Bunu birkaç gün biriktirip yığarak verebilir miyim, yasal sınırı var mı? Kullanmayan çalışanın izni paraya çevrilebilir mi çıkışta? Ödemediğim olursa ne tür yaptırım var?
0 Cevap
Henüz cevap yok
Bu soru henüz cevaplanmamış.