Yıllık iznimi kullandırmıyorlar, paraya çevrilebilir mi?
5 yıldır yıllık iznimi kullanamadım, hep 'yoğunluk var' deyip ertelediler. Şimdi işten ayrılınca paraya çevirebilir miyim, kaç gün yıllık iznim toplandı? Hesabı nasıl yapılır, son maaş üzerinden mi, ortalama mı? Kullanmadığım için ben mi sorumluyum, yoksa patron mecbur ödemek zorunda mı?
0 Cevap
Henüz cevap yok
Bu soru henüz cevaplanmamış.