Yıllık iznimi kullandırmıyorlar, paraya çevrilebilir mi?

Anonim 06 Haz 2026 Gaziantep 117 izlenme
Fazla Mesai Davaları
5 yıldır yıllık iznimi kullanamadım, hep 'yoğunluk var' deyip ertelediler. Şimdi işten ayrılınca paraya çevirebilir miyim, kaç gün yıllık iznim toplandı? Hesabı nasıl yapılır, son maaş üzerinden mi, ortalama mı? Kullanmadığım için ben mi sorumluyum, yoksa patron mecbur ödemek zorunda mı?

0 Cevap

Henüz cevap yok

Bu soru henüz cevaplanmamış.

Cevap vermek için giriş yapın.

Giriş Yap veya Avukat Olarak Kayıt Ol