Yurtdışına çıkışta valizimde değerli takılar buldular, gümrükten geçirmediğim için ceza kestiler
Yurtdışına çıkışta valizimde annemin değerli takıları vardı, beyan etmemiştim. Gümrük 'kaçakçılık' diye işlem yaptı, takılara el koydu. Bu ne kadar ceza, takıları geri alabilir miyim? Kişisel kullanım için olduğunu ispatlarsam dava düşer mi, savunma nasıl yapılır?
0 Cevap
Henüz cevap yok
Bu soru henüz cevaplanmamış.