Yurtdışına ödediğim hizmet alımları için ödeme yaparken vergi keseyim?

Anonim 18 Mar 2026 335 izlenme
Kurumlar Vergisi
Yurtdışında bir şirkete hizmet bedeli ödüyorum, faturasını alıyorum. Bu ödemede stopaj kesmek zorunda mıyım, hangi oranda? Çifte vergilendirmeyi önlemek için anlaşma var mı, hangi ülkelerle? Yanlış kesersem ceza yer miyim?

0 Cevap

Henüz cevap yok

Bu soru henüz cevaplanmamış.

Cevap vermek için giriş yapın.

Giriş Yap veya Avukat Olarak Kayıt Ol