Yurtdışına ödediğim hizmet alımları için ödeme yaparken vergi keseyim?
Yurtdışında bir şirkete hizmet bedeli ödüyorum, faturasını alıyorum. Bu ödemede stopaj kesmek zorunda mıyım, hangi oranda? Çifte vergilendirmeyi önlemek için anlaşma var mı, hangi ülkelerle? Yanlış kesersem ceza yer miyim?
0 Cevap
Henüz cevap yok
Bu soru henüz cevaplanmamış.