Anlaşmalı boşandık 6 ay oldu, eski eşim itiraz etti, ne olacak?

Anonim 16 May 2026 Bursa 155 izlenme
Boşanma Davaları
6 ay önce anlaşmalı boşandık, protokolü imzaladık mahkeme onayladı. Şimdi eski eşim 'nafaka az' diye yeniden dava açmış. Bitmiş bir karar yeniden açılır mı, sadece para konusu mu değişir, mal paylaşımı da gündeme gelir mi? Boşanma bozulur mu, nelere dikkat etmeliyim?

0 Cevap

Henüz cevap yok

Bu soru henüz cevaplanmamış.

Cevap vermek için giriş yapın.

Giriş Yap veya Avukat Olarak Kayıt Ol