Apartmanın çatısına baz istasyonu kurmuşlar yönetim, biz bilmiyorduk
Yönetim kurulu bizden habersiz çatıya baz istasyonu kurma için anlaşma yapmış, kirası yıllık geliyor ama bizimle paylaşılmamış. Bu yasal mı, bize haber vermek zorunda mı? Kira gelirini biz pay alabilir miyiz, kanser riski falan var diyor uzmanlar, çatıdan kaldırtabilir miyiz mahkeme yoluyla?
0 Cevap
Henüz cevap yok
Bu soru henüz cevaplanmamış.