Apartmanın çatısına baz istasyonu kurmuşlar yönetim, biz bilmiyorduk

Anonim 05 Şub 2026 İstanbul 327 izlenme
Kat Mülkiyeti
Yönetim kurulu bizden habersiz çatıya baz istasyonu kurma için anlaşma yapmış, kirası yıllık geliyor ama bizimle paylaşılmamış. Bu yasal mı, bize haber vermek zorunda mı? Kira gelirini biz pay alabilir miyiz, kanser riski falan var diyor uzmanlar, çatıdan kaldırtabilir miyiz mahkeme yoluyla?

0 Cevap

Henüz cevap yok

Bu soru henüz cevaplanmamış.

Cevap vermek için giriş yapın.

Giriş Yap veya Avukat Olarak Kayıt Ol