Askere gitmek için ayrıldım 3 yıl önce, kıdem alabilir miyim hala?

Anonim 12 May 2026 Antalya 44 izlenme
Kıdem Tazminatı
3 yıl önce askere gitmek için iş yerimden ayrıldım, kıdem talep etmedim o zaman. Şimdi öğrendim ki askerlik için ayrılınca da kıdem hakkı varmış. Zamanaşımı geçti mi, hala isteyebilir miyim eski iş yerimden? Hangi belgeleri toplamam lazım, avukatsız dava açabilir miyim?

0 Cevap

Henüz cevap yok

Bu soru henüz cevaplanmamış.

Cevap vermek için giriş yapın.

Giriş Yap veya Avukat Olarak Kayıt Ol