Askere gitmek için ayrıldım 3 yıl önce, kıdem alabilir miyim hala?
3 yıl önce askere gitmek için iş yerimden ayrıldım, kıdem talep etmedim o zaman. Şimdi öğrendim ki askerlik için ayrılınca da kıdem hakkı varmış. Zamanaşımı geçti mi, hala isteyebilir miyim eski iş yerimden? Hangi belgeleri toplamam lazım, avukatsız dava açabilir miyim?
0 Cevap
Henüz cevap yok
Bu soru henüz cevaplanmamış.