Avukatsız nafaka davası açabilir miyim, nereye dilekçe yazarım?
Eski eşim aylık nafakayı vermeyi kesti, dava açmak istiyorum ama avukat tutacak param yok. Doğrudan aile mahkemesine dilekçeyle gidebilir miyim, örnek nereden bulurum? Hangi belgeler ekleyeceğim, duruşmada kendimi nasıl savunurum? Ücretsiz adli yardım alır mıyım, başvuru nasıl olur?
0 Cevap
Henüz cevap yok
Bu soru henüz cevaplanmamış.