Avukatsız nafaka davası açabilir miyim, nereye dilekçe yazarım?

Anonim 11 Oca 2026 307 izlenme
Nafaka Davaları
Eski eşim aylık nafakayı vermeyi kesti, dava açmak istiyorum ama avukat tutacak param yok. Doğrudan aile mahkemesine dilekçeyle gidebilir miyim, örnek nereden bulurum? Hangi belgeler ekleyeceğim, duruşmada kendimi nasıl savunurum? Ücretsiz adli yardım alır mıyım, başvuru nasıl olur?

0 Cevap

Henüz cevap yok

Bu soru henüz cevaplanmamış.

Cevap vermek için giriş yapın.

Giriş Yap veya Avukat Olarak Kayıt Ol