Belediye ruhsatımı yenilemiyor sebepsiz, ne yapayım?

Anonim 09 Haz 2026 128 izlenme
Belediye Davaları
İşyeri ruhsatımın yenilemesi 3 aydır askıda, belediye 'inceleme' diyor. Ben çalışmaya devam edemiyorum. Bu keyfi mi, mahkemeye gidersem zorla onaylatabilir miyim?

0 Cevap

Henüz cevap yok

Bu soru henüz cevaplanmamış.

Cevap vermek için giriş yapın.

Giriş Yap veya Avukat Olarak Kayıt Ol