Belediye ruhsatımı yenilemiyor sebepsiz, ne yapayım?
İşyeri ruhsatımın yenilemesi 3 aydır askıda, belediye 'inceleme' diyor. Ben çalışmaya devam edemiyorum. Bu keyfi mi, mahkemeye gidersem zorla onaylatabilir miyim?
0 Cevap
Henüz cevap yok
Bu soru henüz cevaplanmamış.