Belediye yanlış işlem yaptı zararıma, tazminat davası nasıl açılır?
Belediyenin yanlış kararı yüzünden büyük zarar gördüm 200 bin TL. Tam yargı davası açacağım, hangi mahkemede? Süresi nedir, ne kadar uzar? Avukat şart mı?
0 Cevap
Henüz cevap yok
Bu soru henüz cevaplanmamış.