Bir komşumuz aidatları ödemiyor 2 yıldır, kim ödüyor onun payını?

Anonim 02 May 2026 İzmir 41 izlenme
Kat Mülkiyeti
Apartmanımızda bir komşumuz 2 yıldır aidatları ödemiyor. Yönetim ona icra başlattı ama hala alamadık. Bu sürede biz fazla ödedik mi onun yerine? Mahkemeden mülkiyet hakkı düşürülür mü, daire satışa çıkar mı icra yoluyla? Bizim ne hakkımız var bu süreçte?

0 Cevap

Henüz cevap yok

Bu soru henüz cevaplanmamış.

Cevap vermek için giriş yapın.

Giriş Yap veya Avukat Olarak Kayıt Ol