Bir komşumuz aidatları ödemiyor 2 yıldır, kim ödüyor onun payını?
Apartmanımızda bir komşumuz 2 yıldır aidatları ödemiyor. Yönetim ona icra başlattı ama hala alamadık. Bu sürede biz fazla ödedik mi onun yerine? Mahkemeden mülkiyet hakkı düşürülür mü, daire satışa çıkar mı icra yoluyla? Bizim ne hakkımız var bu süreçte?
0 Cevap
Henüz cevap yok
Bu soru henüz cevaplanmamış.