Boşanırken nafaka istemedim, 2 yıl sonra şimdi isteyebilir miyim?
İki yıl önce gururum kırılmasın diye nafaka istemeden anlaşmalı boşandım. Şimdi maddi olarak çok zorlanıyorum, çocuğun masrafları arttı. Protokolde nafakadan vazgeçtiysem yine de dava açabilir miyim, geriye dönük talep mümkün mü? Mahkeme hangi durumda kabul eder beni?
0 Cevap
Henüz cevap yok
Bu soru henüz cevaplanmamış.