Boşanırken nafaka istemedim, 2 yıl sonra şimdi isteyebilir miyim?

Anonim 01 Nis 2026 İzmir 297 izlenme
Nafaka Davaları
İki yıl önce gururum kırılmasın diye nafaka istemeden anlaşmalı boşandım. Şimdi maddi olarak çok zorlanıyorum, çocuğun masrafları arttı. Protokolde nafakadan vazgeçtiysem yine de dava açabilir miyim, geriye dönük talep mümkün mü? Mahkeme hangi durumda kabul eder beni?

0 Cevap

Henüz cevap yok

Bu soru henüz cevaplanmamış.

Cevap vermek için giriş yapın.

Giriş Yap veya Avukat Olarak Kayıt Ol