Boşanma açtığımda evden ben mi çıkacağım?

Anonim 18 Oca 2026 Adana 342 izlenme
Boşanma Davaları
Karımla artık aynı evde duramıyoruz ama oğlum okulda, taşınmak istemiyorum. Boşanma davası açtığımda ben mi evden çıkmak zorundayım, yoksa hakim 'biri çıksın' der mi? Ev benim adıma kayıtlı, bu durumu değiştirir mi? Karım kalsın ben gideyim demek zorunda mıyım?

0 Cevap

Henüz cevap yok

Bu soru henüz cevaplanmamış.

Cevap vermek için giriş yapın.

Giriş Yap veya Avukat Olarak Kayıt Ol