Boşanma açtığımda evden ben mi çıkacağım?
Karımla artık aynı evde duramıyoruz ama oğlum okulda, taşınmak istemiyorum. Boşanma davası açtığımda ben mi evden çıkmak zorundayım, yoksa hakim 'biri çıksın' der mi? Ev benim adıma kayıtlı, bu durumu değiştirir mi? Karım kalsın ben gideyim demek zorunda mıyım?
0 Cevap
Henüz cevap yok
Bu soru henüz cevaplanmamış.