Çalışanım iş kazası geçirdi, sürecin işveren tarafı nasıl yürür?
Çalışanım iş kazası geçirdi, hastanede. Ben işveren olarak ne yapmalıyım hemen, SGK bildirim süresi nedir? Kaza tutanağı kim hazırlar, müfettişle nasıl iletişime geçilir? Şirket olarak tazminat ödemek zorunda mıyım SGK dışında, dava açılırsa neye dikkat etmeliyim?
0 Cevap
Henüz cevap yok
Bu soru henüz cevaplanmamış.