Çocuğum tacize uğradı, savcılığa nasıl şikayet ederim, çocuk konuşmak istemiyor
8 yaşındaki çocuğuma yakın bir akraba tarafından taciz edildi, çocuk bana anlattı. Çok mahcup oluyor, kimseye söylemek istemiyor. Savcılığa nasıl şikayet ederim, çocuk ifade vermek zorunda mı, beni dinlerler mi? Çocuğa zarar vermeden delil toplama yolu var mı, psikolog raporu önemli mi?
0 Cevap
Henüz cevap yok
Bu soru henüz cevaplanmamış.