Devlet hastanesi randevu vermiyor 2 ay, özele zorlandım, ücret hak isteyebilir miyim?

Anonim 27 May 2026 Antalya 278 izlenme
Hastane Davaları
Devlet hastanesinden 2 ay randevu yoktu, sağlığım kötüleşti, özel hastaneye gittim 25 bin TL ödedim. Devletten bu para geri istesem alır mıyım, hangi mercie başvurabilirim? Hak ihlali sayılır mı, SGK öder mi farkı?

0 Cevap

Henüz cevap yok

Bu soru henüz cevaplanmamış.

Cevap vermek için giriş yapın.

Giriş Yap veya Avukat Olarak Kayıt Ol