Devlet hastanesi randevu vermiyor 2 ay, özele zorlandım, ücret hak isteyebilir miyim?
Devlet hastanesinden 2 ay randevu yoktu, sağlığım kötüleşti, özel hastaneye gittim 25 bin TL ödedim. Devletten bu para geri istesem alır mıyım, hangi mercie başvurabilirim? Hak ihlali sayılır mı, SGK öder mi farkı?
0 Cevap
Henüz cevap yok
Bu soru henüz cevaplanmamış.