Devlet hastanesinde malpraktis oldu, devlete dava nasıl açılır?
Devlet hastanesinde yanlış tedavi gördüm, sakat kaldım. Devlete karşı tazminat davası açabilir miyim, prosedür özel hastaneden farklı mı? İdare mahkemesine mi giderim, hangi süre içinde? Avukat şart mı bu süreçte?
0 Cevap
Henüz cevap yok
Bu soru henüz cevaplanmamış.