Devlet hastanesinde malpraktis oldu, devlete dava nasıl açılır?

Anonim 23 Ara 2025 315 izlenme
Tıbbi Malpraktis
Devlet hastanesinde yanlış tedavi gördüm, sakat kaldım. Devlete karşı tazminat davası açabilir miyim, prosedür özel hastaneden farklı mı? İdare mahkemesine mi giderim, hangi süre içinde? Avukat şart mı bu süreçte?

0 Cevap

Henüz cevap yok

Bu soru henüz cevaplanmamış.

Cevap vermek için giriş yapın.

Giriş Yap veya Avukat Olarak Kayıt Ol