Eşim öldü hayat sigortası vardı, parayı ben mi alıyorum?

Anonim 17 Nis 2026 14 izlenme
Hayat Sigortası
Eşim vefat etti, hayat sigortası vardı 500 bin TL. Lehdar olarak ben yazmışım. Direkt bana mı yatar para, veraset belgesi şart mı? Ne kadar süre içinde öder sigorta?

0 Cevap

Henüz cevap yok

Bu soru henüz cevaplanmamış.

Cevap vermek için giriş yapın.

Giriş Yap veya Avukat Olarak Kayıt Ol