Eşim öldü hayat sigortası vardı, parayı ben mi alıyorum?
Eşim vefat etti, hayat sigortası vardı 500 bin TL. Lehdar olarak ben yazmışım. Direkt bana mı yatar para, veraset belgesi şart mı? Ne kadar süre içinde öder sigorta?
0 Cevap
Henüz cevap yok
Bu soru henüz cevaplanmamış.