Estetik sonucu memnun değilim, 'düzeltirim ekstra ücret' istiyor
Estetik yaptırdım, beğenmedim. Doktor 'düzeltebilirim ama ekstra 50 bin TL al' diyor. Bu adil mi, ben para verdim ilk seferde, garantisi olmalı sanırım. Hangi yolu izlerim, mahkemeye gidersem haklı mıyım?
0 Cevap
Henüz cevap yok
Bu soru henüz cevaplanmamış.