Estetik sonucu memnun değilim, 'düzeltirim ekstra ücret' istiyor

Anonim 26 Şub 2026 Konya 339 izlenme
Estetik Cerrahi Davaları
Estetik yaptırdım, beğenmedim. Doktor 'düzeltebilirim ama ekstra 50 bin TL al' diyor. Bu adil mi, ben para verdim ilk seferde, garantisi olmalı sanırım. Hangi yolu izlerim, mahkemeye gidersem haklı mıyım?

0 Cevap

Henüz cevap yok

Bu soru henüz cevaplanmamış.

Cevap vermek için giriş yapın.

Giriş Yap veya Avukat Olarak Kayıt Ol