Ev sahibi geçen yıl kira parasını çekmedi, şimdi 'birikmiş borç' diyor
Geçen yıl ev sahibim '3 ay kiralarımı çekmiyorum benimle olduğunu kanıtla' dedi takvim olarak. Şimdi 'birikmiş borç ödememişsin' diye dava açmak istiyor. Yazılı bir izni yok benim elimde. Bu durumda nasıl savunma yaparım, mesaj kayıtlarım yeterli mi? Banka kayıtlarım da var ödemediğim yerlerin.
0 Cevap
Henüz cevap yok
Bu soru henüz cevaplanmamış.