Ev sahibi geçen yıl kira parasını çekmedi, şimdi 'birikmiş borç' diyor

Anonim 11 May 2026 Bursa 133 izlenme
Kira Davaları
Geçen yıl ev sahibim '3 ay kiralarımı çekmiyorum benimle olduğunu kanıtla' dedi takvim olarak. Şimdi 'birikmiş borç ödememişsin' diye dava açmak istiyor. Yazılı bir izni yok benim elimde. Bu durumda nasıl savunma yaparım, mesaj kayıtlarım yeterli mi? Banka kayıtlarım da var ödemediğim yerlerin.

0 Cevap

Henüz cevap yok

Bu soru henüz cevaplanmamış.

Cevap vermek için giriş yapın.

Giriş Yap veya Avukat Olarak Kayıt Ol