Ev sahibi kira sözleşmesi bitmeden çıkart diyor, ne hakkım var?

Anonim 28 Şub 2026 Ankara 308 izlenme
Kira Davaları
5 yıllık kiracıyım, sözleşmem her yıl yenileniyordu. Ev sahibi 'kızım oturacak çık' diyor sözleşme bitmeden. Bu yasal mı, hemen çıkmak zorunda mıyım? İhtar göndermeden çıkartabilir mi, kaç ay süre vermek zorunda? Yeni ev bulana kadar nasıl idare ederim, taşınma masrafımı kim öder?

0 Cevap

Henüz cevap yok

Bu soru henüz cevaplanmamış.

Cevap vermek için giriş yapın.

Giriş Yap veya Avukat Olarak Kayıt Ol