Ev sahibi kira sözleşmesi bitmeden çıkart diyor, ne hakkım var?
5 yıllık kiracıyım, sözleşmem her yıl yenileniyordu. Ev sahibi 'kızım oturacak çık' diyor sözleşme bitmeden. Bu yasal mı, hemen çıkmak zorunda mıyım? İhtar göndermeden çıkartabilir mi, kaç ay süre vermek zorunda? Yeni ev bulana kadar nasıl idare ederim, taşınma masrafımı kim öder?
0 Cevap
Henüz cevap yok
Bu soru henüz cevaplanmamış.