Hastane kaybettiği görüntü dosyalarımı yenisini yapmamı istiyor, para da iste

Anonim 11 May 2026 Bursa 182 izlenme
Hastane Davaları
Hastane MR görüntülerimi kaybetti, yeni çekmem gerekmiş 'ödersen yap' diyorlar. Hatalarından ötürü ben mi öderim? Bu ihmali nasıl şikayet ederim, yeni çekimi ücretsiz alabilir miyim?

0 Cevap

Henüz cevap yok

Bu soru henüz cevaplanmamış.

Cevap vermek için giriş yapın.

Giriş Yap veya Avukat Olarak Kayıt Ol