Hastane kaybettiği görüntü dosyalarımı yenisini yapmamı istiyor, para da iste
Hastane MR görüntülerimi kaybetti, yeni çekmem gerekmiş 'ödersen yap' diyorlar. Hatalarından ötürü ben mi öderim? Bu ihmali nasıl şikayet ederim, yeni çekimi ücretsiz alabilir miyim?
0 Cevap
Henüz cevap yok
Bu soru henüz cevaplanmamış.