Heyete başvuru için zaman aşımı var mı, ne kadar süre içinde başvurmalıyım?
Mağazayla anlaşmazlığım var, kavgalı çekiştiğimiz 1 yıl önce, ben hakem heyeti yolunu yeni öğrendim. Süre geçti mi, hala başvuru yapabilir miyim? Zamanaşımı var mı tüketici şikayetinde, hangi süre içinde?
0 Cevap
Henüz cevap yok
Bu soru henüz cevaplanmamış.