İdare benim haklarımı keyfi olarak elimden aldı, dava süresi?
Devlet kurumu uzun yıllar verdiği hakkı keyfi olarak elimden aldı tek taraflı. Dava açacağım iptal için. Süre nedir, hangi belgelerle güçlenir savunmam? Kazanma şansım var mı?
0 Cevap
Henüz cevap yok
Bu soru henüz cevaplanmamış.