İş yerinde 8 yıl çalıştım, çıkartıldım, kıdem alabilir miyim?

Anonim 27 Oca 2026 İzmir 68 izlenme
Kıdem Tazminatı
Mağazada 8 yıl satış elemanı olarak çalıştım, geçen ay 'işe ihtiyacımız kalmadı' deyip çıkardılar. İhbar tazminatı bile vermediler. Kıdem tazminatı hakkım var mı, ne kadar para alırım yaklaşık? Avukatsız da dava açabilir miyim, hangi belgeleri toplamalıyım bordro filan?

0 Cevap

Henüz cevap yok

Bu soru henüz cevaplanmamış.

Cevap vermek için giriş yapın.

Giriş Yap veya Avukat Olarak Kayıt Ol