İş yerinde 8 yıl çalıştım, çıkartıldım, kıdem alabilir miyim?
Mağazada 8 yıl satış elemanı olarak çalıştım, geçen ay 'işe ihtiyacımız kalmadı' deyip çıkardılar. İhbar tazminatı bile vermediler. Kıdem tazminatı hakkım var mı, ne kadar para alırım yaklaşık? Avukatsız da dava açabilir miyim, hangi belgeleri toplamalıyım bordro filan?
0 Cevap
Henüz cevap yok
Bu soru henüz cevaplanmamış.