İş yerinde sürekli görev değişikliği yapıyorlar, beni yıldırmak için, bu mobbing mi?

Anonim 27 Şub 2026 İzmir 290 izlenme
Mobbing Davaları
Patron benden kurtulmak istiyor sanırım, sürekli farklı görevlere atayıp imkansız şeyler istiyor. Yapamayınca da 'beceriksizsin' diyor. Bu sistemli yıldırma değil mi, mobbing davası açabilir miyim? Görev değişiklik kayıtları, mesajlar yeterli olur mu? Tazminat ne kadar isteyebilirim?

0 Cevap

Henüz cevap yok

Bu soru henüz cevaplanmamış.

Cevap vermek için giriş yapın.

Giriş Yap veya Avukat Olarak Kayıt Ol