İş yerinde sürekli görev değişikliği yapıyorlar, beni yıldırmak için, bu mobbing mi?
Patron benden kurtulmak istiyor sanırım, sürekli farklı görevlere atayıp imkansız şeyler istiyor. Yapamayınca da 'beceriksizsin' diyor. Bu sistemli yıldırma değil mi, mobbing davası açabilir miyim? Görev değişiklik kayıtları, mesajlar yeterli olur mu? Tazminat ne kadar isteyebilirim?
0 Cevap
Henüz cevap yok
Bu soru henüz cevaplanmamış.