İş yerinde sürekli yüksek sesle çalışıyorum kulaklığım bozuldu, meslek hastalığı?
12 yıldır metalürji işyerinde çalışıyorum, son zamanlarda işitme kaybı başladı. Doktor 'meslek hastalığı, gürültüden' dedi. SGK kabul eder mi, şirket ekstra tazminat verir mi? Kulaklığım o yıllarda neredeyse hiç yoktu, sonradan verdiler. Bu duruma nasıl yaklaşmalıyım hukuken, dava açabilir miyim?
0 Cevap
Henüz cevap yok
Bu soru henüz cevaplanmamış.