İş yerinde sürekli yüksek sesle çalışıyorum kulaklığım bozuldu, meslek hastalığı?

Anonim 18 Mar 2026 336 izlenme
İş Sağlığı ve Güvenliği
12 yıldır metalürji işyerinde çalışıyorum, son zamanlarda işitme kaybı başladı. Doktor 'meslek hastalığı, gürültüden' dedi. SGK kabul eder mi, şirket ekstra tazminat verir mi? Kulaklığım o yıllarda neredeyse hiç yoktu, sonradan verdiler. Bu duruma nasıl yaklaşmalıyım hukuken, dava açabilir miyim?

0 Cevap

Henüz cevap yok

Bu soru henüz cevaplanmamış.

Cevap vermek için giriş yapın.

Giriş Yap veya Avukat Olarak Kayıt Ol