İşten kovuldum ama 'kötü niyetli' dediler, kıdem öderler mi?
Patron beni kovdu, çıkış belgesine 'kötü niyetli davranış' yazdı. Ben yapmadım hiçbir şey, sebep söylemediler bile. Bu durumda kıdem alır mıyım, mahkemeye gitsem 'haksız fesih' olur mu? Belge yanlış doldurulduğunu nasıl ispatlarım, tanık ne yapar bana yardım eden iş arkadaşlarım?
0 Cevap
Henüz cevap yok
Bu soru henüz cevaplanmamış.