Kadın olarak evlendiğim için ayrıldım, kıdem öderler mi?
İş yerinde 4 yıl çalıştım, evlendim, eşim başka şehirde. İstifa edip taşındım. Duydum ki evlilik nedeniyle ayrılan kadın kıdem alabiliyormuş, doğru mu? Hangi süre içinde dava açmam lazım, bekarken çalıştığım için hak doğdu mu? Eşimin başka şehirde olduğunu nasıl ispatlarım?
0 Cevap
Henüz cevap yok
Bu soru henüz cevaplanmamış.