Kadın olarak evlendiğim için ayrıldım, kıdem öderler mi?

Anonim 17 May 2026 174 izlenme
Kıdem Tazminatı
İş yerinde 4 yıl çalıştım, evlendim, eşim başka şehirde. İstifa edip taşındım. Duydum ki evlilik nedeniyle ayrılan kadın kıdem alabiliyormuş, doğru mu? Hangi süre içinde dava açmam lazım, bekarken çalıştığım için hak doğdu mu? Eşimin başka şehirde olduğunu nasıl ispatlarım?

0 Cevap

Henüz cevap yok

Bu soru henüz cevaplanmamış.

Cevap vermek için giriş yapın.

Giriş Yap veya Avukat Olarak Kayıt Ol