Karşı taraf kaza sonrası 'şikayetçi değilim' dedi, ben tazminat alabilir miyim?
Trafik kazasında karşı taraf yaralanmış, ben hafif yaralı. Onlar 'şikayetçi değiliz' diyor benim hakkımda. Ben tazminat alabilir miyim hala, sigortadan? Şikayet olmaması cezada düşer mi?
0 Cevap
Henüz cevap yok
Bu soru henüz cevaplanmamış.