Kefil ediyorum derken yarısı bu derken karşı taraf yarısı kefil dedim, durum?
Bir alacaklıya 'yarısına kadar kefil olurum' demiştim, sözleşmeye dahil edildi. Sonradan toplam borç çok arttı, alacaklı 'yarısı bu' diye benden hepsini istiyor. Yazılı tutar belli değildi, nasıl hesaplanır benim payım? Mahkemeye gitsem ne diyebilirim?
0 Cevap
Henüz cevap yok
Bu soru henüz cevaplanmamış.