Kendi şirketimde çalışan az çalıştı diye nasıl çıkartırım, kıdem verir miyim?
Küçük bir mağaza işletiyorum, çalışanım sürekli geç geliyor, başarısız. Ne kadar kıdem ödemem gerekir, nasıl belgeleyebilirim performans düşüklüğünü? Yazılı uyarı şart mı, kaç tane verdikten sonra çıkartabilirim? Tazminatsız çıkartmak için neye dikkat etmeliyim hukuken?
0 Cevap
Henüz cevap yok
Bu soru henüz cevaplanmamış.