Kendi şirketimde çalışan az çalıştı diye nasıl çıkartırım, kıdem verir miyim?

Anonim 25 Ara 2025 Antalya 300 izlenme
İşveren Danışmanlığı
Küçük bir mağaza işletiyorum, çalışanım sürekli geç geliyor, başarısız. Ne kadar kıdem ödemem gerekir, nasıl belgeleyebilirim performans düşüklüğünü? Yazılı uyarı şart mı, kaç tane verdikten sonra çıkartabilirim? Tazminatsız çıkartmak için neye dikkat etmeliyim hukuken?

0 Cevap

Henüz cevap yok

Bu soru henüz cevaplanmamış.

Cevap vermek için giriş yapın.

Giriş Yap veya Avukat Olarak Kayıt Ol