Kiracım 10 yıldır oturuyor, evimi kendim oturmak istiyorum, çıkartabilir miyim?
10 yıldır kiracım olan kişiyi kendim oturmak için çıkartmak istiyorum. Bu sebep tahliye için yeterli mi, mahkeme kabul eder mi? Hangi süre içinde ihtar göndermem lazım, kiracı çıkmazsa ne kadar uzar mahkeme? Avukat tutmak şart mı, masraf kaç bin TL tutar yaklaşık?
0 Cevap
Henüz cevap yok
Bu soru henüz cevaplanmamış.