Klinik 'iade yapmıyoruz tüketici hakem heyeti' deyip gönderiyor, oradan ne olur?
Estetik kliniğinden iade istedim, 'yapmıyoruz tüketici hakem heyetine git' dediler. Sağlık hizmeti için hakem heyeti bakıyor mu, hangi miktara kadar? Lehime karar çıkar mı, klinik öder mi parayı?
0 Cevap
Henüz cevap yok
Bu soru henüz cevaplanmamış.