Köyümüze yakın fabrika atık döküyor dereye, şikayet ettim sonuç yok, ne yapayım?
Köyümüze yakın bir fabrika dere içine kimyasal atık döküyor 2 yıldır, balıklar öldü, su kirlendi. Belediyeye, çevre bakanlığına şikayet ettim, kimse müdahale etmiyor. Savcılığa nasıl gidilir, ne tür delil sunmalıyım, fotoğraf, su numunesi yeter mi? Fabrika cezalandırılır mı, kapatılır mı?
0 Cevap
Henüz cevap yok
Bu soru henüz cevaplanmamış.