Köyümüze yakın fabrika atık döküyor dereye, şikayet ettim sonuç yok, ne yapayım?

Anonim 20 May 2026 63 izlenme
Çevre Suçları
Köyümüze yakın bir fabrika dere içine kimyasal atık döküyor 2 yıldır, balıklar öldü, su kirlendi. Belediyeye, çevre bakanlığına şikayet ettim, kimse müdahale etmiyor. Savcılığa nasıl gidilir, ne tür delil sunmalıyım, fotoğraf, su numunesi yeter mi? Fabrika cezalandırılır mı, kapatılır mı?

0 Cevap

Henüz cevap yok

Bu soru henüz cevaplanmamış.

Cevap vermek için giriş yapın.

Giriş Yap veya Avukat Olarak Kayıt Ol