Maaşımdan fazla mesai kesintisi gösteriyor, ama ben hep çalıştım, hile değil mi?

Anonim 07 Nis 2026 İstanbul 152 izlenme
Fazla Mesai Davaları
Bordromu bakınca 'fazla mesai 0' yazıyor ama gerçekte her ay çok mesai yaptım. Patron 'kendi imzanla aldığını gösteriyorsun' diyor ama biz hiç fazla mesai yapmamış gibi gösterilmişiz bordroda. Bu hile değil mi, ispatım ne olur? Banka kayıtlarım ek prim falan göstermiyor, ne yapmalıyım?

0 Cevap

Henüz cevap yok

Bu soru henüz cevaplanmamış.

Cevap vermek için giriş yapın.

Giriş Yap veya Avukat Olarak Kayıt Ol