Maaşımdan fazla mesai kesintisi gösteriyor, ama ben hep çalıştım, hile değil mi?
Bordromu bakınca 'fazla mesai 0' yazıyor ama gerçekte her ay çok mesai yaptım. Patron 'kendi imzanla aldığını gösteriyorsun' diyor ama biz hiç fazla mesai yapmamış gibi gösterilmişiz bordroda. Bu hile değil mi, ispatım ne olur? Banka kayıtlarım ek prim falan göstermiyor, ne yapmalıyım?
0 Cevap
Henüz cevap yok
Bu soru henüz cevaplanmamış.