Maaşımı 3 aydır geç ödüyor, kendim çıksam kıdem alır mıyım?
Patronum 3 aydır maaşı geç ve eksik ödüyor, SGK primlerini de yatırmıyor. Dayanamadım istifa edeceğim. Kendim çıkarsam kıdem alır mıyım, yoksa hak kaybeder miyim? Hangi gerekçeyle istifa edersem haklı çıkarım, noter ihtarname göndermek şart mı?
0 Cevap
Henüz cevap yok
Bu soru henüz cevaplanmamış.