Maaşımı 3 aydır geç ödüyor, kendim çıksam kıdem alır mıyım?

Anonim 14 Nis 2026 Adana 301 izlenme
Kıdem Tazminatı
Patronum 3 aydır maaşı geç ve eksik ödüyor, SGK primlerini de yatırmıyor. Dayanamadım istifa edeceğim. Kendim çıkarsam kıdem alır mıyım, yoksa hak kaybeder miyim? Hangi gerekçeyle istifa edersem haklı çıkarım, noter ihtarname göndermek şart mı?

0 Cevap

Henüz cevap yok

Bu soru henüz cevaplanmamış.

Cevap vermek için giriş yapın.

Giriş Yap veya Avukat Olarak Kayıt Ol