Maaşımın bir kısmı elden ödeniyordu, kıdem hesabında o kısım sayılır mı?

Anonim 23 Oca 2026 129 izlenme
Kıdem Tazminatı
5 yıllık iş yerinde maaşımın yarısı bordro yarısı elden veriliyordu. Şimdi çıkartıldım, bordro miktarı üzerinden kıdem hesapladılar, ama gerçek maaşım çok daha fazlaydı. Elden alınan kısmı nasıl ispatlarım, banka kayıtları, mesajlar yeterli olur mu? Dava açarsam tam maaş üzerinden alabilir miyim?

0 Cevap

Henüz cevap yok

Bu soru henüz cevaplanmamış.

Cevap vermek için giriş yapın.

Giriş Yap veya Avukat Olarak Kayıt Ol