Maaşımın bir kısmı elden ödeniyordu, kıdem hesabında o kısım sayılır mı?
5 yıllık iş yerinde maaşımın yarısı bordro yarısı elden veriliyordu. Şimdi çıkartıldım, bordro miktarı üzerinden kıdem hesapladılar, ama gerçek maaşım çok daha fazlaydı. Elden alınan kısmı nasıl ispatlarım, banka kayıtları, mesajlar yeterli olur mu? Dava açarsam tam maaş üzerinden alabilir miyim?
0 Cevap
Henüz cevap yok
Bu soru henüz cevaplanmamış.