Mahalledeki başka apartman aidatı daha düşük, biz neden fazla ödüyoruz?
Mahallemdeki diğer apartmanlar daha düşük aidat ödüyor, biz fazla ödüyoruz. Yönetime sorgular sordum cevap yetersiz. Denetim isteyebilir miyim, başka yöneticilerle karşılaştırma yaptırılır mı?
0 Cevap
Henüz cevap yok
Bu soru henüz cevaplanmamış.