Menfi tespit ile birlikte iade davası da açar mıyım, ödediğim para için?
Yıllar önce borçlu olmadığım halde baskıyla 30 bin TL ödedim birine. Şimdi menfi tespit ile birlikte ödediğim parayı geri istemek istiyorum. İki davayı tek dilekçeyle birleştirebilir miyim, geri isteme zamanaşımı var mı? Hangi mahkemede yapılır?
0 Cevap
Henüz cevap yok
Bu soru henüz cevaplanmamış.