Otobüs kazasında yaralandım, ben yolcuydum, hangi sigortaya başvururum?
Şehirler arası otobüste yolcuyken kaza yaptık, yaralandım. Hangi sigortadan tazminat alırım, otobüs firmasının sigortasından mı? Otobüs şirketi de sorumlu mu, ek tazminat ister miyim manevi olarak?
0 Cevap
Henüz cevap yok
Bu soru henüz cevaplanmamış.