Patron 'sen 30 yıllık çalışan ol önce' deyip kıdem vermiyor, doğru mu?

Anonim 09 Şub 2026 İstanbul 242 izlenme
Kıdem Tazminatı
İş yerinde 28 yıl çalıştım, emekliliğe yakınım. Patron 'sen daha doluvermedin 30 yılı, devam et' diyor, ben yorgunum çıkmak istiyorum. Şimdi ayrılırsam kıdem alır mıyım, 28 yıllık tam mı yoksa kısmı mı? Emeklilik yaşımı bekleyip çıkmam mı daha mantıklı kıdem açısından?

0 Cevap

Henüz cevap yok

Bu soru henüz cevaplanmamış.

Cevap vermek için giriş yapın.

Giriş Yap veya Avukat Olarak Kayıt Ol