Patron 'sen 30 yıllık çalışan ol önce' deyip kıdem vermiyor, doğru mu?
İş yerinde 28 yıl çalıştım, emekliliğe yakınım. Patron 'sen daha doluvermedin 30 yılı, devam et' diyor, ben yorgunum çıkmak istiyorum. Şimdi ayrılırsam kıdem alır mıyım, 28 yıllık tam mı yoksa kısmı mı? Emeklilik yaşımı bekleyip çıkmam mı daha mantıklı kıdem açısından?
0 Cevap
Henüz cevap yok
Bu soru henüz cevaplanmamış.