Patronum 'yarın gelme' dedi, kıdem vermiyor, ne yapayım?

Anonim 05 Mar 2026 Antalya 158 izlenme
Kıdem Tazminatı
5 yıllık çalışanım, dün patron 'yarın gelme, işine son verdim' dedi. Sebep söylemedi, ihtar mektup da yok. Para da vermedi. Bu durumda kıdem ve ihbar tazminatı alabilir miyim, yoksa 'kendisi gitti' deyip iptal eder mi? Kanıt olarak ne hazırlamalıyım, mesajlar yeter mi?

0 Cevap

Henüz cevap yok

Bu soru henüz cevaplanmamış.

Cevap vermek için giriş yapın.

Giriş Yap veya Avukat Olarak Kayıt Ol