Patronum 'yarın gelme' dedi, kıdem vermiyor, ne yapayım?
5 yıllık çalışanım, dün patron 'yarın gelme, işine son verdim' dedi. Sebep söylemedi, ihtar mektup da yok. Para da vermedi. Bu durumda kıdem ve ihbar tazminatı alabilir miyim, yoksa 'kendisi gitti' deyip iptal eder mi? Kanıt olarak ne hazırlamalıyım, mesajlar yeter mi?
0 Cevap
Henüz cevap yok
Bu soru henüz cevaplanmamış.